Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jag gillar

Kategori:

Att det är full rulle denna veckan. Men det är bra det. Det vart ju till och börja med Sunne igår. Gick hur bra som helst. Så roligt att komma iväg, tack Micke för att du följde med!
Idag är det först jobb några timmar och ikväll ska jag och Karin igen iväg och simma. Wohoo två gånger iaf som vi faktiskt lyckas komma iväg!
Var i tisdags iväg och tränade med Max. Sedan som jag nämnde igår blir det även träning för mig på söndag i form av sitsträning på ridskolan. Som sagt nu börjar det bli roligt med saker igen. Ser ljuset i tunneln av tristess, haha!
.
Frös förresten så mycket igår så smög ner och lånade mammas värmefilt och oj så skönt det är! Sitter med den nu med, underbart varmt i detta iskalla hus. Inte alltid kul att bo på landet när fötterna utan tofflor blir till is...
.
Jaja men ha en bra dag mina vänner, snart helg!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: