Sofie Petersson

Livet i korthet...

Inköp

Kategori:

Det vart lite inköp när jag fick med mig mamma till stan. En tur på Hööks så fick jag med mig lite hästsaker hem. Rea det gillar vi (dock inte på benlindorna).
Gjorde även en kraftansträngning och kikade in på Gina Tricot, Hittade faktiskt ett linne och en t-shirt på rean. Alltid användbart så blir nog bra. Linnet köpte jag för att jag veeerkligen behöver lite mer färg i min stackars mörka garderob. Och är himla snyggt med en lite färgstarkare top under t ex kavaj!
.
.
Var på bio med Mikael igår med. Såg nya Narnia. Den var väldigt bra, typisk äventyrsfilm liknande pirates, harry potter osv. Men se den, det är värt det.
En rolig sak med dessa filmer är för min del att jag läst alla böckerna men för mångamånga år sedan och jag kommer ändå inte ihåg ett dugg. Vilket är bra och kul för då vet jag ju inte vad som ska hända i filmen. Men ändå, jag borde ju minnas?
.
Nej nu ska jag nog spela The Sims som bästa Mikael fixat till mig. Wonderful!
.
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: