Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hej på er,

Kategori:

fick alldeles nyss ett samtal från Ingrid om jobb nu klockan tio. Skönt att få lite jobb nu innan månaden är slut känner jag!
Den nya hästen har nu flyttat in i stallet. Verkar vara en helcool kille. Skönt för Max det. Så himla skönt för mig också att det löste sig med allt utan att behöva flytta på Max och krångla. Sen ska hon som har Cortelle (även kallad Kotten) snart flytta upp till Bodetta vilket bara är några få kilometer härifrån. Perfekt för båda då det blir lättare att hjälpas åt när hon bor så nära. Den enda nackdelen är att hennes häst får in tidigt på eftermiddagen men förhoppningsvis bryr sig Max inte om att han blir själv ute i hagen.
.
Under veckan ska vi iväg och träna jag och Max på tisdag. Jag och Karin ska på torsdag iväg och simma. Sen får vi se om det blir SkiSunne någon gång under veckan eller hur vi gör. Beror på om jag får med mig någon...
.
Nej nu måste jag börja göra mig iordning lite. Ha det bra!
Puss och Kram



Nya hästen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: