Sofie Petersson

Livet i korthet...

Gott nytt år!

Kategori:

Kändes otroligt skönt idag att vara pigg och glad. Vilket jag vet att många andra inte alls är idag, haha! Jag och Micke åt igår middag med efterrätt och massa gott. Såg på Lejonkungen och hade mys! Var hur trevligt som helst, min älskling så duktig och fixar! Tog oss även en promenad strax innan tolvslaget ner till torget där vi stötte på Sanna och Anna som var i god form.
Däremot kan jag erkänna att det var ganska obehagligt att vara nere på torget nykter med en massa fulla människor och smällare och raketer. Kändes inte speciellt tryggt alls!
Idag har jag bla tagit en sovmorgon, underbart skönt! Druckit kaffe och käkat frukost i lugn och ro för att sedan bege mig hemöver. Tog en ridtur på en helgalen Max, det där med fyverkerier är inte riktigt hans grej...
Så nu sitter jag här och gör mest ingenting. Ska dricka lite kaffe och ta det lugnt är planen. Kanske bege mig till Kil senare men vi får se. Har ju hästar att ta in också..

Jaja men får passa på att önska er en god fortsättning på det nya året!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: