Sofie Petersson

Livet i korthet...

God morgon!

Kategori:

Ny vecka nu igen, helt sjukt vad fort det känns som det går. Denna vecka bjuder på lite jobb på ridskolan, möte på ridskolan, träning med Karin osv. Inget speciellt spännande. Tänkte faktiskt höra mig för lite hur folk har det till helgen om man kanske skulle ta och åka upp ett gäng till SkiSunne. Får se hur det blir med detta...
.
Så idag då, har redan fixat stallet så är bara Max som ska bli riden sen är jag klar. Var bort till några som bor lite längre bort här i Sandviken och hörde om jag fick låna deras ridbana och ja det var inga problem med det. Jag är SÅ jävla glad över detta. Nu behöver jag inte känna att jag måste låna transport och krångla så fort jag vill träna lite mer seriöst än det som blir längs vägarna.
Senare blir det att köra pappa till tåget (ska på någon kurs för jobbet) och sen ta tag i mitt jobbproblem när jag kommer till Kil. Lämna in CV och personligt brev. Ooh så jobbigt, nervös bara jag tänker på det!
Efter detta bär det av mot staden för att hjälpa Emilia att köra lite möbler.
Kvällen bjuder på mat på stan med Mikael, mys!
.
Hoppas ni får en bra start på veckan!
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: