Sofie Petersson

Livet i korthet...

Det nya året

Kategori:

.
Nytt år, nya möjligheter. Eller något sånt? Sitter nu här och funderar på vad jag egentligen ska hitta på i mitt liv. Inga big plans utan mer något i stil med vad ska jag göra till våren? Eller nästa månad, eller nästa vecka? Vill ha något att se fram emot! Jag har iof en sak, Sanna på bilden ovan fyller nämligen 20 och detta det ska firas!
Heldag var tanken men jag kan ju bara vara med halva eftersom jag jobbar morgonen på ridskolan. Men det gör mig inget eftersom de på morgonen/fm skulle spela paintball och som sagt det kvittar mig att vara med på det. Så jag hänger istället på lagom till Leklandet på Nöjes, det däremot tror jag kommer bli asroligt!
Därefter mat och goda drycker hemma hos Sanna så får vi se vad kvällen bjuder på, myys!
.
Today då... Möte i stan med DUS och valberedningen. Ska idag tydligen diskutera våra individuella mål och visioner för framtiden. Hur vi vill att DUS ska vara och hur vi själva ser oss själva som DUS representanter även i framtiden. Spännande! Dock är ju jag en sådan som tycker att sådant är lite halvjobbigt eftersom jag är så dålig på att sätta mål för mig själv. Men ja det får gå på något sätt ändå, ska försöka tvinga mig själv att tänka framåt...
.
Oj vad mycket text det blev! Jaja men får avsluta nu då kanske. Hoppas ni haft det bra och överlevt både Jul och Nyår!
.
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: