Sofie Petersson

Livet i korthet...

Äntligen

Kategori:

så blir det en tur till skisunne. Min underbara Mikael följer med så ska vi åka en sväng under dagen. Så jag har därför idag varit duktig och klivit upp klockan sju för att släppa ut hästarna, fixa stallet och ska alldeles snart ut och rida en sväng. Och tidsplanen för detta verkar hålla också, underbart. Inte ofta det du.
Så vid klockan halv tolv ungefär drar vi upp och så återstår det att se om vi kommer tillbaka hela, hihi!
.
Har förresten fått jobba måndag, tisdag också. Känns skönt att få lite jobb, kommer bli lite jobbigt nästa månad annars. Men som alltid så brukar ju sånt där lösa sig när man har turen att fortfarande bo hemma.
Ska även jobba lite på ridskolan framöver, sannerudsskolans högstadie kommer och ska ha friluftsdag och de fick jag ta hand om. Hade det förra året också och det fungerar bra.
Fick även förfrågan av Cissi igår när jag var och tränade med Max om jag ville vara demoryttare på sitskursen på söndag. Och självklart vill jag det! Desto mer träning för mig, desto bättre!
.
Nej nu måste jag verkligen gå ut så jag slipper stressa det sista sen. Ha det bra!
.
Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: