Sofie Petersson

Livet i korthet...

ååååh

Kategori:

Eftersom saker och ting börjat krångla till sig (jävla helvete!) så har jag nu iaf tagit tag i mitt problem med ej utskrivna CV. Så med Mickes hjälp ligger det nu en hög med CV som bara väntar på att få hamna hos någon. Planen är att börja i Kil och om inget napp där försöka på andra ställen. Hoppas hoppas detta fungerar. Kan verkligen behöva ett jobb så jag har råd att ha kvar Max. Vad ska jag göra annars liksom?
.
Passar även på att skiva ut sammanställningen sedan ridsportsforum så jag och Johannah snart kan sätta oss och se över vad vi i DUS kan göra med ämnet etik och moral. Är så skönt att ha papper att läsa istället för på datorn. Då går det att kladda, styka över, under osv. En klarare översikt med andra ord.
.
Nej nu ska jag ut och rida en sväng med Max, försöka att inte oroa mig så för hur det ska lösa sig och andas. Andas är bra, inte panik. OCH ikväll blir det simning, tjoho!
.
Ha en bra dag!
Puss & Kram
.
.
PS! Har förresten min balklänning till salu om någon skulle vara intresserad! Bara att höra av sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: