Sofie Petersson

Livet i korthet...

Trotsat mitt ogillande av IKEA

Kategori: Mitt liv

Har otroligt nog idag stosat runt på IKEA med Mikael. Och hem kom jag med ett nytt soffbord oh lite ljus. Så nu har inredningssuget kommit fram. Har kikat på en bokhylla som jag vill köpa någon gång framöver samt en soffa som också ska kollas ut. Så nu har jag en byggsats att bygga ihop ikväll, skönt med något att göra.
Köpte även med ett par solglasögon eftersom jag upptäckt att mina var sönder. Sen gick ju inte min bil genom besiktningen heller så vart en styrled plus lite olja till den med. Så nu ska snälla Tompa hjälpa mig med mitt vrak till bil nu till helgen. Han är snäll den där Tomas, min personliga mekaniker. Haha!
.
Tjuvtitt! Det färdiga resultatet får ni se imorgon! (förhoppningsvis)
.
Bokhyllan som jag vill ha, fin va? (är alltså den sektionen med tvn i mitten jag vill ha)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: