Sofie Petersson

Livet i korthet...

Träna, träna, träna

Kategori:

Nyss hemkommen från en träning med Karin. Idag blev det ett pass med hantlar och lite mer styrka istället för simningen. Men nästa torsdag tror jag minsann jag kör på simning igen, gillar det mer än styrkepass. Däremot ska vi nu på måndag vara med på medelgympa vilket jag garanterat kommer tycka är roligare. Tydligen ska det vara lite som på friskis&svettis. Och det är ju kul.
.
Jobbat har jag gjort en kort sväng idag med Sofie. Är fruktansvärt skönt att få jobba med någon då städjobb verkligen annars lätt blir hjärndödande.
Så imorgon jobb på ridskolan och sedan även på lördag som vanligt. Sen tar jag helg, eller vad man nu ska säga?
Pratade även med en gammal lärare från högstadiet (var i slöjden och städade idag) när jag jobbade också. Hon tyckte att jag skulle prata med de på skolan som är ansvariga för vikarierna. Vikarie på högstadiet? Ja varför inte? Allt är bättre än städningen...
Så kanske ska jag svänga förbi och prata med dem, lämna CV eller vad jag nu behöver göra.
.
Ha en trevlig helg!
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: