Sofie Petersson

Livet i korthet...

Städtant, städare, lokalvårdare?

Kategori: Mitt liv

Så jävla  snygg när jag är på jobbet. Ojoj sletnare än sletnast (städtant) haha!
.
Så har nyss kommit hem från jobbet. Ingrid ringde i onsdags och frågade om jag kunde jobba torsdag, fredag. Och självklart måste jag säga ja. Är hur jävla tråkigt som helst menmen pengar är ju pengar. Vad gör man inte?
Sen är det tråkigaste nu över, trappor i måndags, tråklägenhetsstäd tisdag och ännu mer trappor idag. Så imorgon blir det lugnt och skönt med enbart ett dagis och en skola. GÖTT!
.
Var igår in till Sannerudsskolan förresten och ansökte om en plats som vikarie. Pia som jag pratade med vart överlycklig och lät oerhört positiv så det tror jag kommer bli bra. Så nu ska bara en blankett från polisstyrelsen fixat sen in och prata med dem igen. Vore så jävla skönt att få jobba med lite annat än städningen!
.
Så nu ska jag bara ta en kopp kaffe och slappa på soffan tills det är dags för mockning och intag av hästar. Ridningen den hoppar vi över idag, är alldeles för trött så skulle ändå inte bli bra.
.
Snart helg!
.
// Sofie

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Världens sötaste städerska ;)

    2011-02-17 | 22:03:24

Kommentera inlägget här: