Sofie Petersson

Livet i korthet...

Mums!

Kategori: Mitt liv

Har ni sett min fina kaka som jag bjöd Mikael på i måndags? Lite halvt misslyckad men vafan det skiter vi i. Gott var det iaf!
Sitter just nu och lyssnar på morgonpasset i P3. Tina Thörner är som gäst denna morgon. Varför låter det helt plötsligt så roligt bara för att det kommer en värmlänning med bred dialekt?
Så känner redan nu att det ska bli kul att se Let's dance på fredag. Det har verkligen blivit mitt lilla fredagsnöje, haha!
Idag har jag redan fixat stallet så nu är det bara en ridtur kvar sen ska jag bege mig mot stan och Mikael. Ska bli skönt att komma hemifrån och skönt med SOVMORGON imorgon! Sen får vi inte glömma att det är alltid lika mysigt att träffa min Mikael!
Ha det bra!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: