Sofie Petersson

Livet i korthet...

Min underbara häst

Kategori: Mitt liv

Tillbaka! Har idag jobbat som jag nämde tidigare. Fixade mitt eget stall direkt efter att jag kom hem från jobbet så gick jag ärligt talat in och sov en stund i soffan efter det. Skönt!
Har annars idag promenerat med hundarna och även gått med Max i brist på annan sysselsättning. Han skulle ha vilodag idag men eftersom jag är så rastlös när det inte finns annat att göra så vart det en promenad även med honom. Men nu är jag inne igen och tänker försöka tagga ner och bara sitta framför tvn resten av kvällen. Alltså vad ska jag ta mig till när jag inte ha någon häst att spendera min energi och tid på? Kommer bli hemsk...Abstinens efter sysselsättning eller något sådant. Shit.
.
Som sagt nu tar jag kvällen, lär väl gå och sova i tid med eftersom det är jobb imorgon igen. Upp klockan sex och iväg till ridskolan för ett arbetspass.
Fredag och helg imorgon mina vänner. Och vad betyder det? Jooo freedagsmyyyyys, chips, dricka, gott JAA!
.
Puss till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: