Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lördag

Kategori: Mitt liv

Lördagen är här och jag absolut inga planer på att göra någonting. Kul liv? Näe inte speciellt faktiskt. Micke jobbar hela dagen också, buhu..
Själv har jag precis kommit hem från jobbet. Sitter och dricker lite kaffe och käkar mackor. Ska väl bege mig ut på en tur i det fina vädret med Max sen. Man får ju passa på när det är sol! Mamma har köpt med ett nytt regntäcke till Max också. Var halva priset på täcken på Hööks så lika bra att passa på. Hoppas nu bara att det passar också, ingen bytesrätt tydligen.
Annars är livet lite som vanligt. Årsmöten nalkas så småningom och det återstår att se vad man får för post i nya DUS, spännande! Fick förfrågan om att sitta med i stora styrelsen på ridskolan också men tackade efter mycket fundering nej till detta. Får inse att jag inte kan ta på mig för mycket. Bättre att lägga min energi på skolan till hösten samt arbetet med DUS som i år kommer bli mer intensivt iochmed att det är ny styrelse på g.
Hoppas ni får en trevlig helg!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: