Sofie Petersson

Livet i korthet...

Inte kul alls...

Kategori: Mitt liv

Katten ville vara med och bygga bord tydligen. Knäpp den där...
.
Sådär ja, stallet klart och sitter som vanligt och käkar frukost med mitt älskade kaffe. Känns sorgligt att jag kanske inte får göra det så länge till.
har glömt att skriva det tror jag men Max blir troligen såld vilket betyder ingen häst för mig och ett tomt stall på gården. Hemskt. Vem är jag utan häst? Har ju blivit lite utav mitt liv, eller iaf livsstil. Har glömt bort vad jag gör om man inte har häst? Vill inte, vill inte...
.
Så idag då, ska rida Max en sväng sen senare ikväll blir det möte med ridskolechefen och lina. Därefter ridning men lånar dock idag en ridskolehäst. Lika bra när jag ändå inte ska ha Max kvar...
Mikael kommer senare ikväll också, när han slutat jobbet. Mys!
.
På söndag fyller jag år med, tjoho! :D
.
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: