Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredagsglädje

Kategori: Mitt liv

Äntligen helg så jag får öppna min fina chokladask som jag fick av Mikael. MUMS!
.
Så nu sitte jag och mumsar på mina chokladhjärtan med en kopp kaffe till. Kort dag på jobbet så nyss hemkommen. Och solen skiner, kan det bli bättre? Ja såklart det kan men just nu känns det ganska skönt.
Ska ut och rida i det fina vädret snart är tanken. Är det enda jag har planerat idag förövrigt. Förutom Lets dance såklart. Med andra ord kommer jag bli rastlös sen som vanligt när jag inte har något att göra men jaja det får jag ta och lösa när det kommer. Kan ju alltid slänga mig i soffan och käka något gott... Vi får se helt enkelt.
.
Jobb imorgon igen men då som vanligt med mina elever på ridskolan så känns inte så betungande. Vore skönt med en sovmorgon visserligen. Men säger som någon vis person en gång sagt: Sova det kan man göra när man blir gammal, haha!
.
Ha en trevlig helg allesammans!
.
Puss till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: