Sofie Petersson

Livet i korthet...

New phone

Kategori: Mitt liv

Idag har min telefon kommit, jag är så glad! Men ligger på laddning just nu så får väl inte börja greja med den riktigt än tyvärr. Om jag nu kommer fatta något alls? Manualboken ska nog läsas en hel del misstänker jag. Känner mig oteknisk! Men har ju ett snille till pojkvän så löser sig nog, haha!
.
Sitter just nu och väntar på Malin som ska komma så ska vi åka upp till Anki och rida en tur med islandshästarna. Ska bli trevligt.
Har förövrigt idag ridit Adde och inte så mycket mer. Blev kvar en stund efter på ridskolan också och prata med Ciss, Kattis och Tina. Trevligt nu när det drar igång igen tycker jag.
.
Helgens bravader då. Vart tur på lördag och sen på kvällen vart det inflyttningsfest hemma hos Roger och Sandra. Det var trevligt, mycket folk så vart lite trångt i lägenheten men det gick.
Sen bakfull igår, orkade inte med alltför mycket då jag och min kära kavaljer. Så vart soffan, pizza framkört till dörren och film. Men det är mysigt det med.
.
Om exakt en vecka börjar skolan också, känner mig pirrig som när man var lite och skulle börja skolan för första gången, hihi! Trevlig känsla ändå.
.
Denna veckan ledigt men ändå inte, som vanligt. Imorgon relativt lugnt, ridlektion på kvällen bara. Sen onsdag åker jag till Strömsholm och stannar tills torsdag. Torsdag kväll blir det brukshundsklubben med Nellie på andra gångens agilitykurs. Fredag tur, lördag jobb ridskolan och söndag lugnt. Så som sagt, precis som vanligt fullt upp i mitt liv. Men det är bara bra, då trivs jag som bäst.
.
Hoppas allt är bra med er och att ni överlevt helgen!
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: