Sofie Petersson

Livet i korthet...

Iväg på kurs

Kategori: Mitt liv

Fortfarande sitter jag som ett frågetecken ang. denna telefonen. Kan jag vara 60+ tro?
Nej men får väl hoppas att jag lär mig så småningom. Försökte ringa till Telia förut men oj vilken väntetid det var där. Så jag la på. Orka med att vänta? Nej.
.
Idag är jag och Malin stolta över vår älg kan jag säga. Skötte sig utmärkt plus att vi kunde gå en skrittur i skogen OCH ett HELT varv på utebanan. Skogen har ju tidigare fungerat någorlunda men utebanan har ju varit ett stor problem. Han har ju varit som en rodeohäst så fort vi gått ut dit. Och nu fixade han ett helt varv utan att ens bry sig. OM vi var förbluffade!'
.
Ikväll bär det av till ridskolan igen för en ridlektion, första på terminen. Det ska bli kul. Senare vidar till stan och imorgon bär det av mot Strömsholm för tvådagars kurs. Spännande!
.
Nej nu måste jag packa inför min lilla resa. Ha det bra!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: