Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hihi!

Kategori: Mitt liv

Alltså kolla in denna bilden på mig, Mikael och Nellie på Ransäter. Vem ser surast ut, och vad hände egentligen med mitt ögonbryn? Hahaha!
.
Onsdag idag va? Är helt dagvill känns de som nu när jag är ledig. Efter lite fix oxh trix nu på morgonen känner jag mig äntligen lite lugn och samlad inför nästa vecka. Ska nämligen på hästkunskapskurs på Strömsholm onsdag, torsdag. Och nu har jag lyckats fixa en att åka bil dit med, så skönt med tanke på att om jag skulle ha åkt tåg hade jag fått tre, fyra byten vilket inte är roligt. Men som sagt nu är det problemet löst, skönt.
.
Sen till det andra problemet med att få till ett DUS möte, går inte lika bra med detta tyvärr. Så lösningen för det får helt enkelt vänta lite.
.
Idag står en ridtur med Malin på Adonis på schemat sen till Mikael och hitta på något där.
Imorgon ska jag och Nellan på agilitykurs. kul!
.
Ledig men fullt upp, trevligt!
.
//Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: