Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jobb idag

Kategori: Mitt liv

Är så jävla trött. Blev en betydligt längre dag än jag räknat med på jobbet... Kanske ska ta och sova en stund på maten? Som den pensionär jag är?
.
Är i valet och kvalet om jag ska rida idag eller inte. Jobbigt ju mer jag är med honom känns det som. Nu eftersom han flyttar på fredag. Det kommer bli oerhört tomt, ush! Vill inte detta, vad ska jag tillbringa mina dagar med?! Vad gör "vanligt" folk?? (alltså icke hästmänniskor)
.
Snart valborg också. Vad gör man egentligen då? Känns som att den enda koppling jag har med valborg var när man gick i högstadiet och tillbringade kvällen uppe på Höjda i Kil. Känns ju inte riktigt aktuellt då om man söger så... Vi får helt enkelt se vad det blir. En hemmakväll fungerar lika bra för mig känner jag. Inte motiverad ett dugg på at gå ut. Eller ja det har ju i och för sig inte jag varit på mycket länge. Jo kanske i Sälen men inte här hemma.
.
// Sofie
Nellie som för dagen är nyfriserad. Så söt så, nu kan man ju faktiskt se ögonen. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: