Sofie Petersson

Livet i korthet...

Underbart vårväder!

Kategori: Mitt liv

Sedär nu har jag äntligen fått upp den fina ljushållaren som jag fick av Karin i födelsedagspresent. Ja jag vet det var ett tag sen men jag är inte direkt känd för att vara snabb med saker som inte jag tycker är speciellt roliga.
.
Dagen då. Klev upp 05.15 idag. Typ mitt i natten, fy fan vad jag bara ville försvinna när telefonen ringde! Men upp blev det, till jobbet och jobbade hela dagen. I nya skor också, inte en bra idé! Ajaj är öm i fötterna än!
Efter jobbet direkt hem oh rida Max. Blev en lite mer intesiv ridning så han vart faktiskt riktigt svett. Skönt att få honom lite trött för en gång skull.
Sen kom min älskade Mikael och hjälpte mig med att byta däck. Jag trodde det var den sista som de skulle vara bytta till men icke. Den 15 e var det tydligen så en himla tur att jag fick hjälp. Med tanke på att jag åker till Sälen på torsdag.
.
På tal om det så åker jag till SÄLEN på torsdag. JAA ska blir så himla kul, och SKÖNT! Vi kommer ha så jävla roligt alltså!
.
Hoppas ni fått en bra start på veckan nu.
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: