Sofie Petersson

Livet i korthet...

Möte bland annat

Kategori: Mitt liv

Mycket kort jobbdag. Passar mig perfekt, utan en massa slit och släp på åtta, nio timmar. Så planen för idag är att rida Max, passa på innan han åker. Sen duscha och fixa så man ser ut som en människa igen och därefter bege sig iväg till Karlstad för ett styrelsemöte. Det första för året faktiskt, om man inte räknar årsmöte samt det konstituerande mötet. Så ska bli spännande att se vad "stora" styrelsen gör. Alltså Värmlands ridsportsförbunds styrelse.
.
Så när jag ändå kommer tillbringa eftermiddagen i stan så stannar jag hos Mikael ikväll. Vad vi hittar på det återstår att se, inte så mycket skulle jag tro. Jag är garanterat väldigt trött med tanke på att det tar på krafterna att gå upp 05.15...
.
// Sofie
Bara för att Micke tyckte den var underhållande och tydligen lagt in den på min dator??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: