Sofie Petersson

Livet i korthet...

Långfredagen

Kategori: Mitt liv

Ja då var det påsk också då. Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag ändå inte har något direkt firande planerat. Men ändå!
Sitter just nu och VILL DÖDA FÅGELJÄVELN! Jag hatar den, bara skirker och skriker och skriker. Och vad är resultatet av det? Jo huvudvärk och absolut ingen ro på morgon så man kan sova! Någon som vill ha? Bortskänkes!
.
Strax blir det ut till stallet igen för att fixa det innan jag ska till ridskolan för dag 2 på vår lilla hoppkurs. Så nu ska jag och Rizzy hoppa minsann! Taggad till tusen!
Därefter blir det hem, kommer en tjej och ska titta och provrida Max idag. Hoppas att det kommer gå bra nu så vi löser detta med honom. Hoppas, hoppas...
.
Ha en trevlig helg och vad säger man? Glad Påsk kanske?
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: