Sofie Petersson

Livet i korthet...

Kan hus blåsa iväg?

Kategori: Mitt liv

Känns att det är vår, lerigt och blåsigt. Men dock sol så något positivt iaf!
Var och tränade med Max igår som sagt, gick väl sådär men längesen vi var iväg nu också. Så gick bra med tanke på allt annat. Däremot trodde jag att ridhuset skulle blåsa bort. Shit vad det blåste igår alltså, storm!
.
Verkar som det ska göra det idag med. Har ju varit ute under morgonen och släppt ut hästar och jodå det blåser idag med. Verkar ha börjat mer nu också låter det som. Gammalt hus, knakar i väggarna.
.
Just det är ju fredag idag också. Skönt, ska nog åka in till Kil och köpa en stor godispåse. Fan vad gott! Ska bara finna orken för att åka också...
Annars har jag faktiskt inte heller denna helg något planerat förutom jobb 8.15-14.15 imorgon. Så återstår att se vad jag hittar på. Mikael har ju jobbhelg så är lite drygt. NEJ men just det ja! Jag, mamma och Karin ska ju på husdjursmässan på söndag. Det är ju alltid lite roligt!
Nej nu får jag önska er en trevlig helg!
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: