Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hoppsan

Kategori:

Uppdateringen går långsamt men framåt känner jag. Inte ofta jag skriver, vilket delvis beror på mitt ganska icke innehållsrika liv för tillfället.
Händer inte mycket, det är bra är det så ni inte tror något annat men det är inget nytt om man säger så...
Denna vecka är det allt det vanliga som händer men på torsdag fyller min Mikael år! Så då blir det kalas på onsdag med hans familj samt att jag har bestämt en överraskning till honom på fredag. Dock inget jag tänker avslöja vad det är på bloggen med tanke på att en viss person läser ;)
På jobbfronten intet nytt. Någon som har ett jobb åt mig kanske? Funderar seriöst på att sätta mig som telefonförsäljare. Jag vet att det är hemskt men vad gör man? Ska ju ändå plugga till hösten så behöver ju inte direkt ett "toppjobb". Det lutar förresten fortfarande åt företagsekonomi för min del på universitetet.
Hm, ja det var nog allt för tillfället. Nu blev jag tydligen inringd på jobb, måste kila!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: