Sofie Petersson

Livet i korthet...

Den fjärde

Kategori:

Hejsan gott folk!

Tänkte att jag skulle passa på att slänga in ett inlägg nu när Micke är i duschen.
För tillfället sitter jag i stan, har en ledig hästdag och det känns otroligt skönt! Vi ska alldeles strax bege oss och köpa färg till stallet, bara halva kvar nu att måla. Arbetet går framåt, heja!
Kvällen bär med sig Get a gig festivalen med diverse artister (jag känner typ inte igen någon, haha) Var även där igår och såg Hoffmaestro och måste säga att de är ett härligt gäng att se live!

Jobb har jag fått med, som vikare för Kilsbostäder. Städar visserligen men det är ju ändå ett jobb och det är jag otroligt glad över! Den riktiga titelt heter ju iof nuförtiden lokalvårdare.

Ja en update sen sist lite snabbt bara. Hoppas ni får en trevlig helg gott folk!

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: