Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ullared

Kategori:

Var i Ullared igår med mamma, mormor och farmor. Ja en massa pengar åt helvete, inte bra för min ekonomi vill jag lova! Men i vilket fall så blev det ju en hel del fina/användbara/bra grejer. Eller ja det var vad jag tyckte de var igår iaf, haha!
Körde vilse eller ska jag säga fel också. Fan vad jobbigt det var, jag körde hela vägen hem och oj så trött jag var den sista biten (NEJ DET VAR INTE MITT FEL ATT VI ÅKTE FEL! MAMMA VAR RESEGUIDEN!!!). Var slutligen efter ca 10 timmars shoppning ( ja du  läste rätt ) och 40 mils bilåkande hemma igen. Det har väl aldrig varit så skönt att komma in till sängen heller. Tog mig ca 0,0000001 sekund sen sov jag!
Dagens planer blir stallfix (som vanligt), promenad med Max och ikväll hockey med Mikael. Heja Färjestad :D
Ha det bra!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: