Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag

Kategori:

Jobbade enbart fyra timmar idag, fan vad det är skönt, och lagom.
Imorgon åker jag till Bålstad på konferens över hela helgen. Skönt att få en paus från vardagen, bo på hotell och träffa nya människor.
Hade en mycket trevlig dag igår med Evelina. Mat, fika och shopping på stan. Alltid lika kul att träffas nu när det blir lite mer sällan än tidigare. Får försöka ta en tur till Filipstad minsann...Fick iaf med mig lite hårvårdsprylar, smått och gott och självklart ett par skor! Men inte så farligt med tanke på att det nu faktiskt vad ett tag sen jag handlade skor, min favoritshopping. Var så illa tvungen nu eftersom mina kära låga höststövlar gjort sitt. Hela sulan lossnade och jag skulle på jobbinformation, haha!
Ha en trevlig helg nu och se till att fira Halloween lite för mig med!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: