Sofie Petersson

Livet i korthet...

Heja Färjestad!

Kategori:



Hockeyn igår då, underbart sällskap och en bra match. 4-1 till Färjestad. Känns bra att gå på hockey just när de vinner, då vill man dit fler gånger enbart pga stämningen! Detta trots levande mistelhorn som aldrig slutar skrka osv. Facinerande med människor måste jag säga. Mitt fokus enbart på matchen försvinner när jag ser/hör intressanta figurer. Då inte alltid intressanta på ett bra sätt utan även störande.
Men med detta måste det bästa ändå hha varit en gubbe som skrev något i stil med: Din jävla fitta! Och det stod då en liten grabb lite längre ner på läktaren. Då hör man denna gubbes vän som lite försiktigt säger till denne att så kan han ju inte säga och gubben blev helt tyst, haha!

Jaja jag är lite yr just nu i mitt skrivande, inget fokus alls! Men det får ni stå ut med!

Ha det bra så länge!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: