Sofie Petersson

Livet i korthet...

Brr!

Kategori:

Kallt det är! Men försöker se till det positiva som t ex att hagarna inte är leriga. Men det är svårt att motstå att tänka på allt det där andra såsom en ännu mer halt häst för att det var halkigt i hagen. Man fryser så fort man kliver utanför dörren. Det börjar bli mörkt. Måste byta till vinterdäck då vi är som bambi på hal is. Måste planera sitt körande, eller iaf åka tidigare för att hinna i tid (vilket jag aldrig klarar ändå).
Måste bara påpeka innan ni klagar på ett negativt inlägg att alla de senaste inläggen faktiskt varit positiva!

Men slutligen en update:
  • Min häst har varit hos farbror doktorn, går på medicin och ska vila i fyra veckor. INTE kul!
  • Desto roligare är det faktum att jag idag ska på information om ett nytt jobb. Ska höra mig för vad det innebär eftersom det är ett säljjobb är jag lite tveksam. Men ändå mycket positivt att de ringde just mig efter att ha hittat just mitt CV bland alla tusen som finns hos arbetsförmedlingen! Jeei heja Sofie!
Ha en bra vecka!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: