Sofie Petersson

Livet i korthet...

Planering, ge mig planering

Kategori:

Ush vilket väder vi har vill jag bara börja med att beklaga mig över. Samt självklart att det blir mörkt vid klockan halv fem, fem. Inte kul alls. Ge mig kallt och lite snö, nu.
Dagen har tillbringats på mitt inte alltför glamorösa jobb. Efter att fått ett samtal innan jag vaknat imorse om att jag ska börja jobba om ca 45 min var jag inte alltför motiverad. Inget alls faktiskt. Får försöka göra något åt denna jobbsituationen nu alltså. Den stör planeringsfreaket i mig, haha!
Ska alldeles strax ge mig av till ridskolan för ett möte med min chef/tränare där. Diskutera lite kring mina och Linas lektioner. Och kanske kan vi även få några användbara tips, vem vet.
Hoppas även på att få rida lektion, om det finns något återbud vill säga. Har ju nu inte ridit på ca fem veckor så vore skönt att komma upp igen.
Nej nu får jag sätta fart, ha det bra!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: