Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nördigt?

Kategori:

.
.
Har insett att det enda någorlunda bra programmet som går på tv under torsdagskvällarna är Robinson. Och det är ju inte ens speciellt bra? Duger men inte något program jag bänkar mig framför tvn för att se om man säger så.
.
På tal och tv och dess program så har jag som den nörd jag är ett litet schema av program som jag ser varje vecka, eller ja försöker hinna med det iaf. Och denna lista lyder:
.
.
.
Måndag: Svenska Hollywood fruar 21.00 (Egentligen enbart för Marias underbara kommentarer och funderingar) pch självklart det nya Pensionärsjävlar 22.00 och därefter Raw comedy club 22.30
.
.
Tisdag: Desperate housewifes 21.00 och därefter mitt kära Cougar Town 22.00
.
.
Onsdag: Grey´s Anatomy 21.00 (Alltid ett måste, allt annat kan kvitta. Detta är det absoluta favoritprogrammet)
.
.
Tordag: Ja jävla dåliga torsdag, blir som oftast Robinson 20.00 i brist på annat eller läsa. Förslag på något bättre?
.
.
Fredag: Idol 20.00
.
.
Lördag: Nada, oftast annat för mig denna kväll.
.
.
Söndag: Ensam mamma söker 20.00
.
.
Och nu när vi offentliggjort detta måste jag bara försvara mig med att jag under resterande av dagen är mycket aktiv med stall, jobb eller hund/häst promenader. Jag är en soffliggare kvällstid, men det är jag värd. Så det så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: