Sofie Petersson

Livet i korthet...

Inväntar möte

Kategori:

God eftermiddag mina vänner!

Hoppas allt är bra med er i snöovädret! Med mig är det helt okej, lite smått uttråkad pga att jag inte har jobb och liknande men ja jag får det att funka ändå. Har nämligen idag fixat stallet, ridit en skrittur, skjutsat mamma till mormor, hämtad mormors lilla räserbil för att nu invänta ett DUS möte. ska dagen till ära ända upp till Hagfors denna gång. Inte så kul men det får  väl gå det med. Ska möta Frida och Anna en bit upp mot Sunne så plockar de upp mig där. Skönt att slippa köra hela vägen iaf...
Annars kan jag berätta att jag spenderat helgen i Filipstad hos Eve. Mycket trevligt var det även om det inte riktigt gick enligt våra planer. Tanken var att vi skulle ut och käka, ta några öl och se om det dök upp något folk. Men jag tror att alla i princip flytt Filipstad denna lördagskväll så istället slutade det med en filmkväll med chips och cola, haha! Men som alltid lika kul att träffa Evelina, blir ju allt för sällan nuförtiden..
Ser ni på Idol förresten? Tycker att Olles röst är så underbar, lyssna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: