Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hurtigt Sofie!

Kategori:

Min underbara mormor med Nellie och Casper (förra vintern)

God morgon!


Nu har jag äntligen fått mitt kaffe och frukost efter att varit ute i stallet under morgonen. Kallt var det idag med, snart blir det termobyxor på morgonen ut till stallet. Hatar att frysa så är lika bra att klä sig ordentligt!
Någon som har ett förslag på en effektiv metod för att en undulat ska dö? Får snart spel på den där jävla pippin!!
Okej men i vilket fall som helst är det måndag. Ingen speciell dag alls och faktiskt så händer det inte heller något speciellt för mig. Ska väl försöka ta en längre promenad som igår och självklart även en kortare med Max. Känns himla skönt att röra på sig, eller ja iaf efteråt. DÅ känner man sig himla duktig. Knepet är bara att inte komma in i tankar såsom:
Nu har jag varit duktig och motionerat och kan därför unna mig....
Ush nejnejnej, bort!!
Ha en bra början på er vecka!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: