Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hackar tänder typ...

Kategori:

Fryser i mitt eget hem, fy fan. Har dubbla lager med kläder och strumpor men fryser ändå. Förstår ni hur kallt det är i detta hushåll? Baksidan med att bo i ett hus på landet som man måste elda för att hålla varmt. Det lustiga är dock att golven aldrig blir varma oavsett hur mycket man eldar.
Har under morgonen tagit ut hästarna, mockat och fixat stallet. Så har sedan en stund tillbaka suttit här vid datorn. Kikat på senaste avsnittet av Kenza och Tyra Show, sett på värdelös tv, käkat frukost och försökt att allmänt underhålla mig själv någorlunda... Har insett att jag typ får någon ångestabstinens liknande känsla när jag inte har något att göra. Vilket jag inte heller kommer att ha under denna dag. Funderar på att baka mig en kladdkaka, problemet med det är väl det att det inte tar långa tiden innan jag är klar med den och sen då?
Min bil är trasig kan jag även passa på att nämna så tar mig ingenstans, ushamejen. ska väl förhoppningsvis bli lagad till veckan iaf....
Jobb har jag inte haft på hela veckan heller, hoho någon som har ett gömt till mig kanske? Vore nått det...
Jaja nog tjatat om egentligen ingenting. Nu ska jag sätta min plan i verket, kladdkakebak jaaa!
Måste bara tillägga att ordet: Facerape måste vara bland de fulaste på länge. Vart är världen påväg?
Trevlig helg!
/ Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: