Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tuesday 09.36

Kategori:

Det går alltid lika bra för mig när jag säger att jag hör av mig senare.. Nej som ni säkert märke gick detta inget vidare. Hela gårdagen var lite kaotisk med inställda lektioner osv.
Tog i vilket fall som helst en fika med Emilia och Linnea efter skolan, det var mys! Sedan blev det lite kika runt i affärer, big mistake! Det finns skooor, bikini, sommarkläder, smink, oooh vad jag vill ha! GE MIG!

Annars händer inte så mycket mer spännande i mitt liv just nu. Insåg att det enbart är tre veckor kvar till studenten. Ojoj! Nu gäller det att sätta fart om jag ska lyckas bli en nöjd och glad student. Som tur är så är det inte så mycket att göra innan slutet som jag trodde det skulle bli!

Ha en bra dag!

Puss & Kram



Bild från vår ridtur i tisdags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: