Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tar det lugnt, vad det nu är

Kategori:

God eftermiddag mitt herrskap :)

Allt väl i detta finfina väder? Nej men skämt åtsido så är det ju förjävligt. Ush och fy för regn! Sitter just nu och kurar inne, fruktar den stund då det innebär att jag måste gå ut och rida. Fan för att ha häst ibland alltså! Borde egentlgen inte rida heller för den delen, med tanke på att jag är sjuk men ja vad gör man inte för att undvika en tickande bomb till häst imorgon?

Har alldeles nyss gjort löart mitt projekt till Öppet hus dagen som är nu på söndag med. En fin liten broschyr blev det. Och faktiskt blev jag riktigt nöjd med den tills jag insåg att fan vi har inga papper utan hål. Så ja jag får alltså försöka fixa detta innan söndag. Men ingen match för mig, är ju superwoman herself!

Det om det nu ska jag bege mig in i ett annat projekt, frågan är då vad... Kanske baka en kladdkaka? Det är ju gott! Mmm... Den andra negativa saken med regn: man får ett plötsligt behov av sötsaker.

Och följande från mig till er, bilder från turen med brudarna igår! Nyfikna på mer info om turridning? Gå in på www.skogsberg.nu












Måste bara tillägga att jag tycker denna bilden på Evelina är himla fin, visst är den?

Kommentarer

  • evelina säger:

    haha, jag tyckte den var hemsk. så avtaggade den på facebook ;D

    2010-05-12 | 20:18:55
  • Sofie säger:

    Meeen du! Är ju hur fin som helst :D

    2010-05-13 | 10:00:55

Kommentera inlägget här: