Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tankarna på annat håll

Kategori:

Ja vad gör jag egentligen? Sitter i skolan, känner mig något avlägsen från omvärlden. Är väl meningen att jag ska arbeta eftersom jag snart tar studenten men känns som att jag verkligen inte kan det idag. Kallt är det med, dumma regn, jag vill ha sommar och sol!

Annars är det tisdag, ska idag rida en sväng i regnet och därefter så kommer det en tjej till stallet som ska "känna igenom" Max. Inte en aning vad det blir, lite hokuspokus sa Cissi. Ja spännande med andra ord. Ska rapportera allt om detta senare eller imorgon!

Denna vecka för övrigt är inte heller den speciellt händelserik. Blir mycket häst, umgänge med pojkvän och sen får vi se vad som händer. Kanske behöver jag plugga lite hemma med? Så jag blir klar någon gång. Paniken börjar komma smygande...
Varför ska det vara så stressigt att gå ur skolan? Jag som bara vill gliiida.

Som vanligt inget direkt intressant att skriva så nu ska jag börja arbeta med filosofi, flumma iväg lite.

Over and out.



Fick rosor av min underbara pojkvän häromdagen, du förgyller min dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: