Sofie Petersson

Livet i korthet...

Soleeeen

Kategori:

Hej på er,

blev inget skrivet igår tyvärr. Men som tidigare nämnt så överlever ni nog ändå.
Min helg har varit super och bjudit på både en kväll ute (dock nykter), en hemmakväll och sist men inte minst en premiärgrillning! Helt underbart att sitta på pojkvännens balkong och glassa hela förmiddagen för att sedan ta en promenad ner ttill stan och avsluta dagen med grillning. Underbart som sagt var!

Jag har även inhandlat lite smink och självfallet ett par nya skor. Somriga är de och jag har Micke att tacka för dem :D

Surfade runt lite på Sos-animals sida med och jag känner verkligen att jag måste åka ner nu till hösten för det här går ju inte. Samt att ett litet nmiljöombyte när jag ändå bara kommer vara arbetslös känns även det lockande. Så blir nog några veckor därnere minsann...

Puss & Kram

Ps. Ska försöka slänga in lite bilder senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: