Sofie Petersson

Livet i korthet...

Respekt?

Kategori:

Måste bara få uttrycka lite av min frustration just nu. Idag var det den andra turen på två helger som blev inställd. Faktum är att de helt enkelt inte dök upp. Det var de pengarna det... Fan.
Men i vilket fall som helst så dök inte de ens upp idag vilket jag anser som fruktansvärt oansvarigt, otrevligt och respektlöst. Jag menar det är en massa förberedande inför en tur och det är min tid som tas. Jag hade idag två andra ställen att befinna mig på vilka jag ställde in enbart för att leda tur så bryr sig folk inte ens om att ringa och avboka i tid? Ingen respekt för andra människor där inte!

Dagen löste sig visserligen bra ändå, tog ut Max en tur i solen istället och sitter nu hos mormor. Har ätit middag här och myst. Ska snart till Kil för att sälja två transportburar. Sedan hemåt igen, intag av hästar så kommer Micke senare med. Myspys!

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss & Kram



Sötaste Nellie som bebis



Jag på julafton, måste prova epilatorn som jag fick då ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: