Sofie Petersson

Livet i korthet...

Old people

Kategori:

Oj, jag glömde blogga igår! Det var ju inte bra för er mina trogna läsare! Dagen var ändå inte speciellt intressant... Skola, ridtur och sedan hem till Micke för myskväll. Alltid lika trevligt men inte direkt någon intressant info för er. Inhandlade även lite smycken inför balen samt en bikini överdel, ja jag hittade faktiskt en som passar! Jeeeei! (Sätter in lite bilder på detta senare ikväll)

Idag kära vänner är en bra dag. Detta därför jag delvis påbörjar en fem dagars lång helg samt att det är fint väder och jag ska iväg och träna med Max. Hoppning blir det idag, jag är laddad till hundra. Kul med träning!

Har även stött på lustiga gubbar (eller ska jag säga lite väl "slibbiga") den första träffade jag vid busshållsplatsen där han i princip "knör" sig ned brevid mig och fäller kommentaren: "Sätter mig här jag, ska inte bli för närgången" Jag: "hm? Ja det är lugnt..."
Sedan är det fullt på stadsbussen så en gubbe (ja gubbe typ 80 bast) säger till mig: "kom och sätt dig i farfars knä, höhöhö" Jag: eeh, nej tack?

Skumma nissar det finns... De får sig nog inget där hemma, haha!

Ha en bra dag, passa på att vara ute i solen ;)

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: