Sofie Petersson

Livet i korthet...

> Måndag

Kategori:

SJ kan dra åt helvete rent ut sagt. Tåghelvete kom inte imorse, fyy fan . Inget tåg, ska skicka en buss. Kommer bussen efter en halvtimme? Nej det gjorde den inte. Så krångel blev det i massor, oj så upprörd jag var, och är med närmare eftertanke. Jag menar borde de inte ha beredskap för detta? De vet ju om att et krånglat under ett par dagar. Så svårt kan det inte vara att få igång kommunikationen.
All propagerande för att åka kollektiv kan bara gå och dö .

Oj vad negativt det blev nu.. Över till något annat, något å spännande som att jag idag ska vara i skolan länge, länge och därefter åka hem och rida. OJ vilken händelserik dag, eller inte.
Ska til Louise imorgon och färga bryn och fransar, ska bli himla skönt att få det gjort känner jag. Ser ju ut som en cancerpatient just nu om jag är osminkad. Eller ja hårlös iaf, haha!

Hoppas er start på veckan blir bättre än min, Puss & Kram



Gammal bild på mig och Max

Kommentarer


Kommentera inlägget här: