Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jobb, stress, jobb, stress

Kategori:

Hej på er, veckan har varit kaos så har nu under några dagar rent utav skitit i allt vad dator heter! Men nu förstår ni så har jag lite tid över då jag för en gång skull inte har speciellt många måsten!

Helgen har bjudit på lite smått och gott. Under fredagen blev det Sunne marten och inköp av två linnen och ett halsband till Nellie. Matchande koppel får nog bli nästa inköp skulle jag tro. Därefter blev det hoppträning med Max, gick bättre än förväntat. Slutligen blev det sedan lugnt för dagen och mys i soffan med pojkvän och tacos. Mumma!

Lördagen var hemsk. Jobbade från kvart i nio till kvart över tolv, hem och åt snabbt för att sedan packa in hästen i transporten och upp till Anki på jobb. Tur mellan ca ett och fem-halv sex. hem, fixa stallet, ta in hästar, åka till stan. PUH! Däckade i princip i soffan hemma hos Micke efter ett tappert försök till att se på en film.

 

Så idag har jag blivit ägare till en kamera, en fin sådan med. Eftersom min gamla på senaste tiden börjat göra ifrån sig underliga ljud kan det vara lika bra att passa på att köpa en ny när man får chansen. Har därför idag varit och tittat på mamma och karin när de tävlade agility samt provat kameran. Blev riktigt bra bilder, eller ja en del iaf men det beror ju helt upp till fotografen ;D

 

Hoppas er helg varit bra, men lugnare!

 

Puss & Kram

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: