Sofie Petersson

Livet i korthet...

Hemkommen från jobbet

Kategori:



Hej på er,


hoppas gårdagen blev bra? Vad ni nu än hade för er. Själv var jag ju som tidigare nämnt iväg och solade. Resultatet av detta blev ungefär ingenting. Men och andra sidan så var det positivt det med för nu vet jag att jag kan sola solarium utan att bränna sönder mig. Så tisdag nästa vecka it is!

Har nu alldeles nyss kommit hem från jobbet. Så sitter här och käkar några mackor. Snart ut och mocka, rida oh så får vi se vad det blir senare. Ska nog hitta på något med Micke i varje fall, ingen utgång. Det fick jag nog av förra helgen och så jobbar jag imorgon med. Turridning är det som står på schemat.

Det är så roligt detta för innan jag börjar skriva så har jag massor av åsikter/tankar som jag tänkte delge er men som vanligt så blir det bara en massa ordbajs när jag väl  skriver ändå. Misslyckad bloggerska?

Men jaja, ha en bra dag och fortsatt trevlig helg!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: