Sofie Petersson

Livet i korthet...

:@

Kategori:

Svara mig på en sak bara, hur i helvete kan en lärare sätta G i slutbetyd om man haft VG på alla uppgifter förutom en enda? Något fel är det ju, fyfan för den där gubben. Nu måste jag komplettera och jag som var så lättad med att allt i princip är klart. F A N F A N F A N!

Var för övrigt en mycket bra dag tills jag fik reda på detta. Har varit helt ledig och tillbringat dagen med Micke. Vi har solat, promenerat, settg på film och haft det allmänt mysigt. Underbar dag som kunde ha slutat öite bättre än ett skolresultat och en sönderbränd Sofie (ja jag var ute lite för länge i solen och ser nu ut som en tomat), MEN man kan ju inte få allt, eller hur?

Hoppas ni haft en trevlig helg iaf, nu återstår bara en sak, sömn och en förhoppning på ett bättre humör under morgondagen....

God natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: