Sofie Petersson

Livet i korthet...

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

Kategori:



Jag vet att jag sagt det förut, men säger det igen: Hur mycket snor kan en näsa egentligen producera?!?!

Idag skulle jag sova, länge. Verkligheten blev dock inte lika skön. Vaknade i princip av andnöd, mensvärk, kunde inte prata och kände mig mer eller mindre som en bommulstuss i huvudet. Fan för förkylning.
Men i vilket fall som helst så blir det jobb för mig idag. En stortur på 11 pers är det som står på schemat. Alla ska de upp till tjärnet med. Det blir trevligt, ska bara preparera mig med lite ipren tror jag. Hoppas det inte regnar alltför mycket. Annars blir det lunginflammation, här kommer jag...

Hinna rida Max ska ju göras med... Men jaja kaffe, vila, datanörd SEN tar vi hästen, mat, tur, hem och duscha, stan. Ja det var ju dagen i stora drag.

Ha det bra idag, deppa inte alltför mycket över vädret! "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" som min käre mamma alltid har sagt!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: