Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tal tal tal tal jobba jobba jobba jobba

Kategori:

Hej hopp på er!

Fortfarande allt bra med er? Med mig är det bra nu faktiskt. Eftersom jag fick en så bra start på dagen med betyg och allt så ska jag inte låta något dra ned mig, icke!
Så nu sitter jag här och skriver på mitt tal till Svenska C. Det ska bli så bra! Hittade ett ämne som faktiskt engagerar mig ganska mycket: Avskaffa läxor och prov i gymnasieskolan!
Bra va? Finns ju massor att skriva om!

Kanske är jag på väg in i en bättre period nu, kanske? Hoppas! Lämnade in min filosofiuppgift nu med, så skönt att känna att man inte ligger efter. Ja förutom med min psykologiuppsats då! Men det är en annan sak ;)

Yes så var det med det, nu ska jag fortsätta vara en kreativ, inspirerande talare. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: