Sofie Petersson

Livet i korthet...

Skumt

Kategori:



Hej på er,


sitter i skolan, som vanligt när jag skriver här... Har alldeles nyss skrivit klart min loggbok till projektet. Det kändes skönt men samtidigt jobbigt. Jag saknar Malaga har jag kommit på nu när jag läste vad jag skrivit därifrån. Men som tidigare nämnt kommer jag någon gång i framtiden resa tillbaka, det är jag säker på.

Annars är det ganska lugnt, ja jag ska ju skriva psykologiuppsats men det löser sig alltid. Har ju hela terminen på mig även om det kanske vore lite skönt att vara klar. MEN ingen stress, det orkar jag inte...

Träning ikväll är det tänkt, ska bli kul coh gött att komma igång! Så dagens planer är skola, rida och träna. Sedan självklart sova som blivit något av ett nöje för mig under lovet. Har kommit fram till att jag nu på morgonen är aningen suicid, låter hemskt men så är det när man är allt förutom en morgonmänniska.

Yes så var det med det, nu ska jag kila iväg och lämna in mitt arbete. Ha en superbra dag!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: