Sofie Petersson

Livet i korthet...

Skolfri dag tydligen

Kategori:

Tågkrångel så tar mig inte till skolan, bra där! Känner inte för att ta bilen för endast en lektion heller så ja här sitter jag nu och ska alldeles strax ta mig en kaffe. Det känns skönt att vara hemma  samtidigt som det är dumt att missa i skolan. Förhoppningsvis ska vi inte göra så mycket idag eftersom det är en nyuppstartad kurs.

Ska idag iväg med hästen och träna för Cissi. Sen blir det fredagsmys för hela slanten. Fint väder är det med, skönt!  Ännu en dag då denna fruktansvärda snön försvinner. Inte för att jag tycker om slask men vad skönt det kommer vara när allt är borta! Ni vet när löven börjar komma på träden och gräset börjar få en fin grön färg, man kan ha vårjacka och fina skor. Gå till skolan och bara känna att sommaren närmar sig med stormsteg. Underbart!

Ha en superdag!

Hejsvejs ;)

Skum färg det blir i datorns cam då ^^


Hittade en så söt bild på min bror, en gammal svisserligen men han kommer döda mig om han ser att jag lagt ut den, men vafan han får tåla detta ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: