Sofie Petersson

Livet i korthet...

Saturday night live..

Kategori:

Jag vet ju då fortfarande inte hur man får in ett youtube-klipp här men i vilket fall så har jag under gårdagens trogna lets dance tittande hittat en underbar låt. Lyssna och tänk dig själv på en strand i solnedgången så förstår du!

http://www.youtube.com/watch?v=KaVnA88oNTg


Idag har jag jobbat från klockan kvart över åtta imorse så känner mig sådär lagom sliten. Blev en tur efter mitt vanliga jobb på ridskolan. Fem stycken stockhomare hittade upp till gården och ut på en tur. Det var uppskattat från både deras och mitt hål iaf. Trevligt helt enkelt, men vad kan man säga det är ju ändå ett optimalt ridväder!

Måste bara tillägga en sak om lets dance (ja jag vet snart passerar jag beroendegränsen ganska ordentligt) MEN hur i helvete kan Willy Björkman slå ut Stefan?! Inte för att jag gillar den sistnämnda men snälla Willy kan ju inte ens dansa? I början tyckte jag han var underhållande men nu blir det ju bara för mycket, kan inte bara de som kämpat och tar det mer seriöst få chansen om finalplatserna istället?
Ja, jag sa ju att det börjar bli riskfyllt med mitt tittande...

Nej nu ska jag ladda för att gå ut till hästen och fixa allt, rida och sedan dra mig till Sunnanå, kvällen spenderas med Emilia.

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: